Biomys (igen)



Kom precis hem från bion med mina tjejer. "Love, Rosie" var jättebra, många snygga och kända skådisar (dregel). Dock störde vi oss lite på en tjej som satt framför oss. Varje gång man fick feeling och kände att tårarna kom brast hon ut i storgråt... Som att någon hade dött. Hon grät verkligen jättejättejätte högt! Så varje gång hon gjorde det började vi skratta istället. Nog för att jag också är väääldigt blödig men inte fan gråter jag så högt, framförallt inte på bio. Så det var både störande och väldigt roligt! 

Nu sitter jag framför youtube och dör lite smått åt Noah Ritter! Måste lägga upp ett klipp på honom sen. Om ni inte vet vem det är måste ni söka på han på youtube nuuu. Man kan inte låta bli att skratta åt han, världens roligaste unge! Jag ska försöka roa mig framför datorn halva natten för jag ska åka och hämta mamma och hennes kompisar vid 03 och om jag försöker sova kommer jag vara helt död och alltså inte kunna köra. Som tur är ligger jag efter i massa serier så jag kommer inte ha några problem att underhålla mig i alla fall.
Hoppas nu haft en bra dag!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0