Vårkänslor

Hej! Idag har det varit första riktiga vårdagen om ni frågar mig. Så himla skönt, ni anar inte hur mycket jag längtat. Så en dag som denna är ju rena drömmen. Var inte annat än att man saknade solglasögonen! Dessutom blir jag ännu mer taggad på att mina skor ska komma när solen är framme.
 
Nu ska jag gå och äta och sedan ska jag vara barnvakt åt Munde idag igen. När jag lagt honom blir det nog top model och någon serie. Och apropå serie, imorgon kommer näst sista avsnittet av PLL ut. Både super taggad och ledsen för sen kommer det säkert ta 100år innan säsong 5 kommer ut... 
Men nu ska jag inte deppa över det utan tänka på att våren är på väg.
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0