Change

Världen förändras hela tiden utan att man tänker på det så mycket. Såg precis ett klipp på youtube där barn fick se en gammal telefon, de flesta visste att det var en telefon men de viste inte hur de skulle använda den. Jag kommer ihåg att vi hade en sån telefon på vårt land annars hade jag säkert inte heller vetat. Sjukt när man tänker på att det bara är några år sedan och nu har vi liksom Iphone och andra liknande telefoner. Kommer liksom ihåg när man tänkte "wtf, den där telefonen har inga knappar" när touch kom. Haha, känner mig gammal. Man undrar ju vad vi kommer ha för telefoner i framtiden när man tänker på hur snabbt utvecklingen faktiskt går.
Om ni har några minuter över tycker jag ni ska kolla på klippet här under.
Nu fick ni också något att tänka på haha.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0