Vingåkers Factory Outlet

Hej på er!
Idag har jag varit på Vingåkers Factory Outlet med delar av familjen. De hade ganska mycket snyggt men tyvärr var det väldigt utplockat bland storlekarna... Jag hittade både två snygga linnen från Odd Molly och en snygg höstjacka från Tiger Of Sweden men alla små storlekar var slut. Så det var lite surt. Speciellt när det gäller jackan, den var supersnygg. Aja, kommer säkert hitta någon annan snygg jacka till hösten längre fram (jag vet att jag är konstig men jag vill att det ska bli höst nu. Bara tanken på att få klä sig snyggt och kunna sitta hemma och mysa inne i värmen med tända ljus får mig att vilja spola fram tiden).
 
Nog med det jag inte köpte och till det som jag faktiskt köpte. Hittade som sagt ganska mycket snyggt men jag tog det lugnt ändå, är stolt över mig själv. Det jag köpte var bara ett par mjukisbyxor från Puma för 199:- och ett par örhängen från Snö för 99:-
Pusss
 

Kommentarer
Postat av: Natalie

Vilken fin blogg, Hoppas du har haft en bra dag! kram :)

Svar: Tack detsamma! Älskar din header, superfin! Kram :)
Emma Vinell

2014-07-16 @ 20:50:59
URL: http://nataliestrande.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0