Vilken härlig dag

Haha vilken dag, vet ärligt inte vart jag ska börja. Jag började med att försova mig, rejält. Jag som aldrig försover mig... Men som tur var vaknade jag i alla fall en kvart innan bussen skulle gå. Så jag kastar mig upp ur sängen, slänger på lite foundation och maskara samtidigt som jag tar på mig kläderna. Sedan kastar jag ner mina saker i väskan och springer ut i hallen. Vid det laget hade det gått ungefär 10 minuter. Så jag hade 5 min på mig innan bussen skulle gå. Ganska lugnt helt enkelt. Så jag sprang in till mitt rum igen för att fixa till det sista. Sedan sprang jag ut igen, tog på mig mina kläder och började gå mot bussen. Klockan var då 09.23 så jag hade 1 min till bussen. Bussen kommer aldrig i tid så jag tänkte att det var lugnt så jag gick inte så fort, dessutom hör och ser man när bussen kommer så då är det bara att springa om den faktiskt är i tid.
 
När jag kom till hållplatsen stod det en annan person där så jag började slappna av. Vi stod där i kanske 25 minuter, men ingen buss. Jag började få panik, så jag gick hem och väckte mamma som var snäll och körde in mig till skolan. Sent kom jag men bara en halvtimme som tur var. Jag skulle jobba med Sanna så jag tyckte lite synd om henne men hon hade inte riktigt gjort klart sin del av arbetet så jag tror inte att det gjorde så mycket. 
 
Frågan är bara vad som hände med bussen. Antingen var den tidig eller så var den jävligt sen, orkar inte lägga energi på det men man undrar ju. 
 
Resten av dagen har vi jobbat med vårt gymnasiearbete, kuuul. Nae, fyfan vad tråkigt det är rent ut sagt! Jobbigaste ämnet just nu, i och för sig har vi börjat en ny religionskurs som också verkar jävligt tuff. Orkar inte med skolan. Som tur va jobbade vi ganska mycket praktiskt dag så det var inte så förfärligt.
 
Hörs imorgon.
Pusss
ego.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Jäklar fint hår du har :)

Svar: Haha åh, tack så mycket! Vilken fin blogg du har! :)
Emma Vinell

2014-01-23 @ 14:46:45
URL: http://tessalse.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0