Veckans lack- sparkling

Hej, detta är ett lite försenat inlägg angående veckans lack. Ni får förlåta mig för jag hade sååå ont i huvudet igår så jag kunde verkligen inte drista mig till att blogga. Inte ens Ipren hjälpte. Ja, då förstår ni att jag faktiskt inte kunde. Men nu sitter jag och tittar på tv med Munde så jag tänkte passa på att blogga. Mamma är nämligen sjuk så jag har "Munde duty".

Veckans lack är lite åt det fräckare hållet. Hittar inte rätt ord men jag antar att man kan kalla det fräckt. (Ni får än en gång ursäkta kvalitén... Från och med denna vecka kommer bildernas kvalitén bli bättre) 

Som ni ser på första bilden har jag använt mig av två av mina nyaste nagellack. Det ljuslila och det glittriga samt mitt vanliga O.P.I top coat. Som förövrigt äger, och som jag alltid säger: det är snyggare i verkligheten. Glitter glänser på ett annant sätt då och det är en klarare färg på lacken. Det kan ju vara mobilen som gör att det inte ser så snyggt ut, så det kan vara en idé att börja använda min system mera. Hehe...
Hoppas ni ser lite i alla fall. 
Pusss


Kommentarer
Postat av: ami

Snyggt! Jag älskar silver ^^

Svar: Tack, då är vi två! :)
Emma Vinell

2014-01-27 @ 20:18:33
URL: http://twofaced.se/
Postat av: Moa

Älskar glitter! :D

Svar: Me too! Älskar typ allt med glitter hehe ;)
Emma Vinell

2014-01-27 @ 21:19:51
URL: http://glittrig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0