Trött på allt...

Hej, dagarna går i ett. Har egentligen massor av måsten men det är så mycket skönare att bara ligga och sova i sägen. Idag sov jag till halv 1, jag hade ställt klockan på 11 men min katt kom precis då så jag låg kvar och gosa med honom och tydligen somnade jag om...
 
Nu har jag precis varit iväg med pappa, vi handlade och fixade lite med en av våra bilar. Just nu har jag inga andra planer, kanske kollar på någon film innan maten och sedan efter lär det väl bli en till haha. För det är väl inget på tv:n? Eller? Jag tycker inte att det varit något bra på tv:n sedan Idol slutade... (allt slutade i samband med det. Dessutom har ALLA serier uppehåll... Vems idiotiska idé var det att pausa alla serier på samma gång?) Så om någon har något bra filmtips får ni gärna skriva en kommentar! (För jag har sett alla som jag kan komma på)
 
Nu ska jag ner och fika, hoppas det blir något smarrigt!
(Det känns som mitt hår både var längre och tjockare för några månader sedan, inte för att jag vill ha så tjockt men ändå)
(Bilderna är gamla och alltså i fel storlek)
Pusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0