Stockholm- haul

Hej, igår var jag som sagt i Stockholm och shoppade. Jag köpte en hel del men ändå inte så jättemycket (enligt mig). Det var väldigt mycket som var på rean så nästan allt som jag köpt hade sänkt pris. Så ja, här kommer det jag köpte!
 
Denna söta blus/toppen från Monki. Tyckte den var sååå gullig och den kommer passa perfekt i vår och sommar. Den kostade bara 100:-
 
Från Zara köpte jag både en superfin blommig tröja. Tyckte att det var väldigt fin och den kommer också passa väldigt bra till i vår och sommar. Och ett super stort och väldigt fint halsband, det passar bra till nästan allt.
Tröjan kostade 100:- | Halsbandet kostade 280:- 
 
Topshop köpte jag tre saker. Ett spetslinne, som är transparent i ryggen och en blommig klänning som har spets detaljer fram (den är mycket finare på). Återigen, de kommer båda vara superfina i vår och sommar. Sedan köpte jag också en Kanintröja, jag dör varje gång jag kollar på den! Tycker att den är så söt. Dessutom är den jätteskön att ha på sig.  
Linnet kostade 100:- | Klänningen kostade 150:- | Tröjan kostade 200:-
På Holister köpte jag två basictröjor en blå randig och en röd. Gillar båda, framförallt den blå. Alltid bra att ha liksom.
De kostade bara 80:- styck. Sjukt, halva reapriset. Ja tack! 
 
Nu kommer vi till det som inte var på rean.
HM köpte jag tre nagellack och ja ni kan ju se själva vad de är i för färg och vad de heter.
Essie nagellacken kostade 129:- styck | Isadora lacket kostade 69:-
 
Kicks köpte jag två saker. Ett EOS Lip Balm. Love it, det smakar och luktar såå gott. Mina läppar blir väldigt mjuka och förpackningen är verkligen supergullig. En hårspray från Loréal Paris, hört mycket positivt om den och jag kan bara hålla med, idag när jag hade lockat håret sprayade jag i den utan att håret blev stenhårt och lockarna höll under hela mitt stadsbesök. Så tummarna upp för den!
EOS Lip balm 89:- | Hårsprayen 69:-
 
Cubus köpte jag en masskara från Maybyline, har hört så mycket bra saker om denna masskara så jag beslöt mig för att testa den. Kan säga vad jag tyckte om den i ett annat inlägg då jag inte testat den än. 
Den kostade 145:-
 
Det var allt jag köpte i Stockholm (och faktiskt några saker här hemma i Norrköping). Sammanlagt gjorde jag av med 1720:- (mer än jag trodde). Men jag sparade väldigt mycket i och med att det var rea. Vet inte exakt hur mycket hag sparade men min gissning skulle vara runt 2000:-. Låter kanske mycket, men det var som sagt väldigt mycket som var på rea och till och med halva reapriset så jag tror faktiskt att det kan vara så mycket.
Vi hade det i alla fall det jättebra under hela dagen i Stockholm, vi åt på T.G.I Friday. Trodde förövrigt att jag skulle spy, var så gott så jag kunde inte sluta äta.
Imorgon kommer jag lägga upp vad jag köpt på lyko.se (om det hinner komma dvs.) så då kommer ytterligare ett haul inlägg.
Pusss
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Pia Hulting

Jag har bott i centrala Stockholm hela mitt liv, och skulle aldrig vilja bo på något annat ställe. Helt underbar stad!

Svar: Förstår det, älskar Stockholm. Kanske flyttar dit någon gång i livet!
Emma Vinell

2014-01-24 @ 09:00:51
URL: http://hultingjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0