Rökning

Skönt att ha henne tillbaka. Clara är en av de alla vloggare som det gått bra för och av någon anledning är det de som det går bra för som slutar att göra videos. Say what? Fast jag vet ju varför. De blir erbjudna jobb osv. Kul i längden men när man sitter på tisdagskvällen för trött för att plugga och kollar youtube vill man att någon ska ha lagt upp en rolig video men nej. Det händer inte så ofta som jag skulle vilja. Too bad. 
Men nu på sistone har bland annat hon börjat lägga upp videos igen, och då bland annat den ni förmodligen ska eller har kollat på (eftersom jag länkat den åt er).
Älskar i alla fall hennes kommentarer i videon "gratis är gott". Haha. Har saknat henne så ska bli kul att få se henne i mello.
 
Apropå rökning. Jag skulle påstå att jag aldrig rökt. Mår sååå dåligt att bara gå förbi en som röker och om jag av någon anledning 'tvingas' stå bredvid en rökare håller jag andan så gott det går.
Men varför sa jag påstå tänker ni. Och ja, jag påstår att jag aldrig rökt. Eller jag har aldrig dragit ner rök i mina lungor. ALDRIG. Men däremot har jag haft rök i munnen i ett försök att göra en rökring. Jag trodde att det var lätt så jag skulle väl bevisa det för mig själv och resten av gänget så jag gjorde ett försök (det gick inget vidare... Det är väldigt svårt ska ni veta) 
Om ni vill påstå att jag har rökt då så får ni. Jag vet själv inte vad jag tycker. Jag har frivilligt satt en cigarett i munnen men för det första var jag inte nykter (låter som att jag försöker bortförklara mig) och för det andra bjöd hon (återigen "gratis är gott"). Men jag tycker att det är lite jobbigt eftersom jag vill kunna säga att jag aldrig rökt för att jag är så emot det. Men samtidigt borde jag inte bry mig, hallå i munnen! Haha, orkar inte med mina egna tankar. 
 
Ha en bra dag. Själv ligger jag hemma och är sjuk. Huvudvärk och ingen sömn passar inte med skolan så idag har sängen och jag en date tillsammans med massa serier och glass. Dock mår jag bättre tack vara tabletter men känns inte som att skolan hade varit en bra lösning ändå. (observera att jag är en person som i vanliga fall går till skolan med feber. Varför bortförklarar jag mig hela tiden. Idag är jag hemma punkt slut.)
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0