Ny design

Då var designen nästan klar, jag är inte supernöjd men jag tycker det blev mycket bättre än vad den var innan. Nu är det ändå lite liv i bloggen. Förut var den blå med löv som header, hur kul? Dessutom är designen mer mig nu, älskar blommor och det har även dykt upp en bild på mig i headern för första gången (dock är bilden bara tillfällig, precis som profilbilden då jag bara tog några). Jag har även ändrat några typsnitt och lagt till lite i min meny (det ligger nu mera länkar till några sociala medier längst ner).  
 
Det som jag fortfarande inte är nöjd över är skärningen i bakrunden, om ni kollar till höger så kommer ni också se det. Tyvärr går det inte att göra så mycket åt det, har redan försökt och det blir bäst så som det är nu. Sedan ska headern bytas ut så fort jag har en bättre, haha. Hur söt är jag inte på den jag har nu? Det ser ut som jag bara har en framtand såg jag nu, haha. Fail. Och återigen så ska min profilbild bytas, jag har seriöst inga bilder på mig själv. Eller jo, det har jag men det är lite ont om de. Dessutom har jag ju sedan två månader brunt hår så jag kan ju inte ta en gammal där jag har blont hår så jag får ha det så för stunden.
 
Hoppas ni gillar designen, jag tycker den är helt okej. Ganska gullig om jag får säga det själv. Ni får gärna skriva vad ni tycker.
 Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0