Movies are my life

Så skönt med helg, äntligen. Älskar känslan man har under fredagkvällen, man har hela helgen framför sig och det får mig att slappna av mer än någonsin. Min kväll spenderades tillsammans med Emma J på avstånd. Vi snapchatade i lite mer än 5 timmar, trevligt trevligt. Vi kollade på Frozen den nya Disneyfilmen ni vet. Eller vi kollade inte prick samtidigt, men nästan. Jag skickade nämligen en snapchat att jag skulle kolla på den och vad tror ni hon gjorde? Jo, hon hade precis startat den haha. Läskigt. Så vi kollade typ tillsammans och jag talar nog från oss båda när jag säger att vi har en ny crusch!
This guy
Så söt, jag dog bokstavligt talat genom hela filmen. Både för att jag skrattade så mycket åt honom och för att han är så gullig.
 
Filmen var helt enkelt grym, jag ska kolla på den ikväll igen. Man blir sååå glad trots att den har sina sorgliga ögonblick. Snögubben Olaf, som han heter (han gillar varma kramar btw), gjorde hela filmen.
Ni som inte sett den måste se den. Det kan vara en fördel om man gillar Disneyfilmer, annars kan jag inte lova att ni kommer gilla den.
 
Dessutom äger låtarna i den, så ni kan ju gissa vad jag lyssnar på just nu. De är både bra i sig och det märks att de jobbat med att placera de på rätt ställe. Förstår ni vad jag menar? I vissa disneyfilmer är låtarna fram krystade, haha vet inte hur jag förklara. De passar liksom inte in, de kommer lite plötsligt. Men i denna har de verkligen lyckats. Låtarna startar i prat och liksom byggs på till sång, det känns helt naturligt. Om ni kollar på filmen förstår ni vad jag menar.
 
Idag har jag också kollat på film, en av mina favoriter Friends With Benefits. Älskar den filmen, sitter och gråter över småsaker. Vet inte ens varför, den är inte ens sorglig. Eller jo lite, men inget som man nödvändigtvis behöver gråta för.
Ja, det är väl så mitt liv ser ut. Film, film, film. Men nu ska jag faktiskt äta något, det är tydligen ett måste här i livet.
 
Ha en bra helg.
Pusss

Kommentarer
Postat av:

awww va gulligt qoute! fin design du har!

Svar: Jag vet! Haha. Tack detsamma :)
Emma Vinell

2014-01-19 @ 16:57:28
URL: http://xolizzie.blogg.se/
Postat av: Sara

Gilar din blogg! och designen är bara för fin!! :D

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir! Gillar din design också :)
Emma Vinell

2014-01-19 @ 18:19:23
URL: http://justanotherteenblog.blogg.se/
Postat av: sofia

asså frozen är ju så bra :D

Svar: Jag vet! Kollade precis på den igen, haha ;)
Emma Vinell

2014-01-19 @ 18:51:17
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0