Mini haul

Godmorgon, hoppas ni sovit gott. För mig var det samma visa som alltid... Jag fastnade framför datorn och la mig alldeles för sent så nu är jag helt död. Måste verkligen lära mig att gå och lägga mig i tid, det är inte så konstigt om jag är trött i skolan om jag sover i knappt 5 timmar... 

Ni brukat ju gilla att se vad jag. Köper så jag tänkte bara visa er två saker jag köpt (ha lite överseende med bilderna, måste använda mig av mobilen för att min dator är på lagning). 

Det första jag köpte var en deo, kul att visa men det finns faktiskt en poäng. Jag ville tipsa er om den. Jag tycker den äger rent ut sagt. Den luktar väldigt fräscht, jag har aldrig upplevt att jag luktar svett när jag haft den på mig och den är billig. Den är helt enkelt superbra. Alla är ju såklart olika men för mig fungerar den jättebra.


Sedan köpte jag detta nagellacket från essie. Jag älskar essie nagellacken och jag har velat ha detta sedan det kom ut. Som många redan vet hatar jag lila, men av någon anledning älskar jag denna nyans (konstigt jag vet). Dessutom är färgen det senaste modet inom nagellack, så det kanske haft lite inverkan på mig. Vem vet? Så om ni gillar att följa modet eller bara gillar färgen så tycker jag att ni ska köpa det. 

Det var det lilla jag köpt. Ha en bra dag. 
Pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0