Måndag

Då har den första riktiga skoldagen passerat. Väntar bara på att allt plugg ska komma. Just nu har jag nämligen inte så mycket, gjorde det som behövdes under lovet (allt utom en uppgift).

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kolla på tv, läsa osv. Skönt! Dessutom ska jag försöka lägga mig i tid, lägger mig alltid på tok för sent. Igår la jag mig runt 1 men somnade inte förens typ 3 och när man ska upp kvart i 6 är det knappt värt att sova längre. Trots lite sömn lyckades jag hålla mig vaken nästan hela dagen, somnade till på andra lektionen (får så dåligt samvete när det händer men när ögonen vägrar hålla sig öppna är det bara att ge upp). I övrigt har dagen varit bra. Vi började en ny kurs, psykologi. Det verkar faktiskt väldigt kul och dessutom är det med en av mina favorit lärare så det kommer nog bli bra! 
Nu ska jag återgå till min (mammas) dator.
Pusss
(Vadå snygg? Min kändiscrush)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0