Dagens köp- Clinique

Hej hur mår ni? Jag mår helt okej, har väldigt ont i huvudet men annars är det bra. Haha, första meningen påminde mig om när man brevväxlade "Hej namn. Hur mår du, jag mår bra." Haha. Saknar nästan att få riktiga brev. Kommer så väl ihåg mina brevvänner, Alexia, Emma, Wilma och allt vad de hette. Eller heter blir det väl? Har bara kontakt med en och det är Emma. Härlig tjej. (Ska stalka de andra på Facebook bara för det).
 
Tillbaka till ämnet, dagens köp. Idag var jag en snabbis på stan, 10 minuter kanske och det var väldigt stressigt kan jag tala om. De har tydligen ändrat bussarna... Eller så är det jag som har dålig koll efter de ändringar som de gjorde i december (förmodligen). 
 
I alla fall (lyckas komma ifrån ämnet hela tiden) idag köpte jag en av mina standard köp. Nämligen min ansiktskräm så jag tänkte att jag kunde tipsa er om den. Jag använder mig av Cliniques serie när det kommer till min morgon- och kvällsrutin, tror jag sagt det förut. Jag är oftast väldigt nöjd med de. Just nu när min hud är torr som en skorpa är jag inte sååå nöjd om jag ska vara ärlig. Jag måste använda en komplementkräm för att min hud ska bli mjukare. Men det funkar, för jag kan inte hitta någon bättre och det är bara fläckvis i ansiktet som jag behöver använda en annan kräm.
 
Under somrarna älskaaaar jag Clinique mer än något annat (förutom glass och allt annat som hör till sommaren. Åh jordgubbar...) Så det kompenserar vintern. För er som har torr hud som jag kan jag starkt rekommendera denna ansiktskräm, jag har extremt torr hud så bli inte rädda för att jag måste använda komplement (jag är lite mycket speciell). Den finns självklart till normal och fet hy också men jag kan inte yttra mig om de då jag inte har prövat de. Men denna kan jag som sagt starkt rekommendera. Allt i serien utom ansiktsvattnet, det är för starkt för oss med torr hud (vi behöver ren fukt, där kan jag förövrigt rekommendera Clarins, super härligt märke framförallt när det kommer till ansiktsvatten). 
Dessutom är det en ny formula som tydligen ska ha mer verkande effekt så förhoppningsvis är denna bättre än min tidigare. Uppdaterar er om jag känner någon skillnad. 
 
Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att min huvudvärk försvinner. Hatar att ta tabletter men det verkar som att det får bli en till kvällsmackan... Ha det bäst mina fina.
Pusss
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0