Bring me my bed please

Hejhej, dagen har varit kort. Jag vaknade för ca tre timmar sedan, fick typ panik när jag såg att klockan var ett... Inte likt mig, men nu är jag uppe, fixad och påväg till körskolan för lite teori. Hoppas att jag inte somnar, skulle vara så pinsamt. Egentligen borde jag inte vara trött för jag somnade mellan två och tre och sov som sagt till ett, det är nästan 11 timmar. Men ändå känner jag mig trött och längtar efter min säng.

Ikväll ska jag få ihop en Stockholms haul till er. Antingen en video eller ett inlägg med bilder, jag vet inte än. Beror lite på hur mycket tid jag har. Jag måste både hinna plugga innan skolan imorgon och se ppl. Det har ju börjat ingen (äntligen). Ååååå så taggad på resten av säsong fyra, ni anar inte! Det finns redan ute på några sidor enligt mina kontakter (Adde). Men eftersom jag är i stan så kan jag inte se det, har en liten ångestattack här på spårvagnen... Måste kolla på det direkt när jag kommer hem. 

Nu ska jag hoppa av spårvagnen och gå in på körskolan. Hörs ikväll! 
Pusss

(Sötaste hörlurarna och skönaste läppsylet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0