Mini haul

Hej, tänkte skjuta upp fjällen inlägget till imorgon. Dessutom blir det nog mer som en bildbomb, finns inte så mycket att berätta. Idag tänkte jag istället bara visa vad jag köpte på stan. Det blir alltid mer än jag tänkt och idag var det mest bas saker så det är inte så kul att köpa heller.
Hårfärg 199:-

Vanliga svarta dr:Demin i plenty 399:-
 
Vitt essie nagellack 129:-
 
Grå rosmönstrad tröja från H&M 99:-
 
Det var allt jag köpte och ändå försvann 826:- från kontot... Det är dyrt att leva.
Nu ska jag ringa Jossan och se var, hur och när vi ska träffas. Har inte träffat henne på flera veckor om man inte räknar med bussen fram och tillbaka från skolan så jag saknar henne. Vi kanske kollar på mello eller något, det märks. Imorgon blir det nog mest plugg, hade ju planer på att plugga idag men dagen har bara försvunnit precis som pengarna på mitt konto.
Ha det bäst!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0