Lördag

Hej på er! 
Då var det lördag och äckligt kvavt även om det drar sig mot höst. Nu menar jag inte att det börjar bli kallt utan att det börjar bli svalare och framförallt mörkare ute. När jag började jobba natt var det nästan ljust hela natten men nu är det mörkt vid ca 23 och ljusnar inte förens 04. Ganska stor skillnand. 
Jag har ju som sagt längtat efter hösten (dock har jag ingen aning om vad jag ska göra...) så att vakna och nästan frysa på morgonen är underbart. Dessutom köpte jag en till One Piece (ni får se den när jag orkar fota haha) lite spontant så jag längtar efter att krypa ner i den framför en bra film med ljus och godis. Åh vad mysigt det kommer bli! 
Förra hösten med min babe

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0