Vädret People

Hej på er! Idag har det varit både en jobbig och en riktigt härlig dag. Dagen började med hjärtklappning då vi hade muntligt KP (Kursprov). Usch, jag hatar verkligen att hålla föredrag. Det är på riktigt det värsta jag vet... Men nu är det i alla fall gjort och jag är ändå stolt över mig själv. Jag har gått från den som sitter och gråter, skakar och håller en kompis i handen (bokstavligt talat. Det har hänt och jag har typ kvar det som ett traumatiskt minne. Usch hah) till att faktiskt våga stå där själv och ändå känna att jag överlever. Förr skämdes jag för att jag inte vågade men nu känner jag att jag ändå var modig som ändå gjorde det även om jag grät, jag hade lika gärna kunnat skolka om jag hade velat. Även om det inte gick suuuper idag känner jag att jag gjorde så gott jag kunde. Alla andra som också hade tal var också väldigt modiga och duktiga.
 
Efter det åkte jag till stan, köpte en dricka och lite naturgodis och satte mig och väntade på bussen i lite mer än en timme. När jag kom hem satte jag mig i solen och bara njöt och det tog kan jag lova! Jag fick två röda kinder och en brun mage, resten är fortfarande vitt haha. Jag tänkte inte att det tog så mycket så jag sket i att ta bort ett plåster som jag hade på magen så nu har jag en vit rektangel på magen. Haha fail, skojar inte när jag säger att det syns väääääldigt mycket. Hoppas bara att den försvinner...!
 
Nu ska jag ut och sätta mig i solen igen (under ett parasoll denna gång) och läsa en bok. Mys.
Gjorde mig en mumsig smoothie och drack en god och kall dricka medan jag solade.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0