Vilse i skogen med en häst som vägledare

Hej, igår följde jag med Jossan till stallet. Först mockade vi, gjorde höpåsar och sedan red vi ut. Jag tog Manne och hon Cocke. Det var väldigt roligt att sitta på hästryggen igen även om vi bara tog det lugnt. Det roligaste var att vi red vilse haha. Manne har bara stått i det nya stallet i ca en vecka så Jossan vet typ inga ridvägar än. Men som tur va hade vi Cocke! Den hästen har däremot stått i stallet ett bra tag så Josefine släppte tyglarna och han förde oss tillbaka till stallet! Haha, sjukt att han hittade ut från skogen, det var ju bara massor av träd överallt och han hade ju förmodligen inte varit precis där vi red heller. Vi var borta i nästan 2 timmar och det var inte planen kan jag ju säga haha! 



Nu snart ska jag dra till Jossan, vi ska ha en underbar kväll. Berättar mer senare! 
Pussshej! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0