Höstens lack

Hej på er, jag tänkte tipsa om höstens nagellack. Jag vet att det inte är så många som håller koll på de hetaste lacken just för den årstid man befinner sig i, utan de kör på samma lack året runt. Jag brukade själv använda samma lack året om. Men det gör jag inte nu längre, jag tycker det är roligt att variera mig. Det bestämmer man såklart själv men jag gillar det.
 
I alla fall, jag tänkte uppdatera er om vilka lack som är heta i höst. Det är mycket matta och detaljerade lacksom är inne i höst. Även naturfärger så som till exempel grön och beige är riktigt snyggt. Däremot är det sämre med de starka färgerna som jag egentligen älskar men de hör till sommaren, så det ska bli kul att börja använda lite andra lack.
Det kommer bli en härlig höst.
Bilder från Lindas sminkblogg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0