Eat whatever you want, and if anyone tries to lecture you about your wright, eat them too!

Hej på er, hur har er dag varit? Min har varit skaplig, har bara varit så sjukt trött men det är jag ju nästan alltid! 
Började för en gångs skull med en ganska ordentlig frukost. Fil med blåbär och hallon, solrosfrön, banan och müsli. 


Tog en glass på Max efter lunch, vi skulle nämligen på studiebesök så jag passade på när vi ändå var nere på stan, hehe. 

Vi var på kriminalmuseet. Där testade vi bland annat denna trähäst som man använde som tortyr för, den gjorde jävligt ont kan jag ju säga. 

Under kvällen har jag mest slappat, skulle pluggat men glömde totalt bort att ta med mig det hem... Ops. Sedan när börjar jag glömma saker, brukar faktiskt nästan aldrig göra det! 
Hoppas ni haft en bra dag.
Pussshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0