Enjoy life

Hej på er! Idag har jag varit ledig, eller aa ledig och ledig... Jag har ju pluggat en massa (för det var vi tvungna att göra om vi ville vara lediga, annars var det skola som gällde) men annars så har jag varit ledig. Jag är ledig imorgon med, ska plugga lite då med men jag har en hel del andra planer också.
 
Tänkte börja dagen med att ta en powerwalk/joggingrunda runt kl. 8. Sedan när jag kommer hem ska jag krypa ner i vår jacuzzi och lyssna på härlig musik eller kolla på någon mysig vinter film. När jag är klar i badet ska jag ta på mig massa kläder och bara mysa tillsammans med en härlig frunch, tänkte att amerikanska pannkakor blir bra! Sedan lär jag behöva plugga lite för sedan ska jag iväg för att hämta Albin på dagis, tänkte ta en sväng förbi affären när jag ändå är iväg. Det är ju trots allt fredag och jag har knappt ätit något sött de 3 senaste dagarna. Det kanske låter lite men för mig är det mycket. Sedan när jag kommer hem ska Clara och jag baka bullar, det är ju kanelbullensdag imorgon visste ni det? Förhoppningsvis så kommer vi smaka på de också, men vi väntar nog tills alla i familjen är på plats. Sen kanske jag pluggar lite till innan vi ska laga mat och fixa med allt innan idol börjar, sedan är det bara att sätta sig i soffan med fradagsmyset. 
 
Jag har en härlig dag att se fram emot! Tänk på det ni när ni sitter i skolan eller vad ni nu gör imorgon.
Pussshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0