Smink- haul

Hej babes!
Nu kommer äntligen den efterlängtade haulen med allt smink jag köpt på sista tiden och det är en del. Jag har samanlagt lagt ner runt 2200:- på smink denna månad. Ops... I fredags var jag på Make Up Store och blev sminkad. Det var min födelsedagspresent, så jag hade 1000 att handla för men man kan ju inte gå där ifrån utan att köpa MASSOR så det kostade liiite mer. Det går inte att låta bli! Och igår var jag på HM och shoppade lite.
 
Det jag köpte var:
 
FACE MIST STOCKHOLM
Det är en återfuktande spray som även fungerar som primer. 195:-
 
 
DUAL FOUNDATION STOCKHOLM
Ett packat puder, väldigt lätt så jag gillar det skarpt. 269:-
 
 
REFLEX COVER- DARK STOCKHOLM
En concealer. 269:- 
 
 
BRUSH- EYESHADOW MED STOCKHOLM
En borste till concealern, funkar även till ögonskugga.110:-

EYEPENCIL- VANILLA STOCKHOLM
145:-

TRI BROW STOCKHOLM
Ögonbrynsfärg. 195:-
 
 
BRUSH- ANGEL 110 STOCKHOLM
En ny snedskuren borste, perfekt till ögonbryn.
 
MAX FACTOR MASKARA
179:-
 
ISADORA EYELINER
99:-
 
ÖGONFRANSBÖJARE
Behövde verkligen en ny! 39.50:-
 
Det var allt, jag är väldigt nöjd med allt. Känns skönt att ha lite nytt och fräscht i sminkväskan.
Pussss!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Johansson

ÅHÅHÅH, jag vill oxå ha! ;)

Svar: Hah, ja en tjejs sanna kärlek ;)
Emma Vinell

2013-11-20 @ 16:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0