New in- Linköping

Idag har jag, min mamma och min syster Kajsa varit i Linköping och shoppat. Vi köpte några julklappar och lite till oss själva med såklart. Jag tänkte bara visa det jag köpt, känns lite riskabelt att visa julklapparna här haha.
Tre par trosor från ginatricot. Två par svarta och ett par blå för 149:-
 
En mörkblå och rosa ulltröja från Bondelid för 499:- org. 699:-
 
Sen köpte jag även en termosmugg från Ålens för 50:- (2 för 99:- Kajsa köpte också en) org. 69:-
Men den glömde jag ta bild på och jag orkar inte göra det nu hehe... Men den är i alla fall blå och blommig, ni kommer säkert få se den i något kommande inlägg.
Pusss på er!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina Westren

Tröjan var väldigt fin tycker jag :)

Svar: Tack så mycket! :)
Emma Vinell

2013-12-01 @ 00:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0