Dagens påhitt

Hej babes! 
Nu sitter jag på tåget till Norrköping, var lite rädd att jag skulle missa det men det blev snarare tvärtom så jag hann frysaihjäl innan tåget kom. 
Vi är av någon konstig andledning lediga idag, det var vår mentor som sa att vi inte behövde gå. Så jag ska faktiskt ta en sminklektion på make up store, ska bli riktigt kul! Sen ska jag gå en stund på stan och se om jag kan hitta någon snygg topp som jag kan ha på mig ikväll. Ska på student kickoffen med Adde och jag har inget att ha på mig. Blir väl svarta jeans (standard) och förhoppningsvis något snyggt till. Ska i vilket fall bli kul, framförallt att hänga med min saknade pingla! 
Fixade naglarna igår, är supernöjd!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0