Can't Wait

Socialast i stan... Jag har väldigt mycket just nu! Igår satt jag hela dagen och hela natten med en svenska uppgift, men inte hjälpte det...! Jag är inte klar på långa vägar. Jag suger på svenska, inte suger men det tar jävligt lång tid för mig att bli klar med en uppgift och det är riktigt jobbigt. Jag skulle vilja att det gick som en dans på rosor som uttrycket säger. Och nu när jag ändå kom in på det, borde inte en dans på rosor göra jävligt ont? Rosor har ju taggar typ överallt och det borde minst sagt kännas om man faktiskt dansade på dem. Är det bara jag som tänkt på det? I vilket fall kan man nästan säga att nästan alla mina uppgifter i alla ämnen går som en dans på rosor, inte så bra alltså om man utgår från min princip...
 
Men inte ska jag deppa ihop! Min glossybox kommer i nästa vecka! Vet ni hur mycket jag längtat? Övertaggad, ja hej det är jag!
Månadens box är dessutom en Dagmar box, how nice?
Can't wait...!
 
Pusss Emma
 
P.S Veckans lack har fortfarande paus i och med att jag lite spontant gjorde gelénaglar. D.S
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0