Allt kommer att bli som vanligt

Hej alla gubbar och gummor, jag vill bara säga att allt kommer att bli som vanligt igen från och med nästa vecka. Jag har märkt att ni har märkt att (haha, whaaat?) jag har missat några viktiga punkter. Eller viktiga och viktiga vet jag inte, men jag har fått lite klagomål på bland annat att jag slarvat med veckans lack. Men på söndag kommer det upp helt som vanligt. 

Så vad har ni gjort i veckan då? Jag har faktiskt beställt glossybox för tre månader! (För er som inte vet vad det är så är det en låda med skönhetsprodukter som skickad hem till en varje månad) 
Jag är verkligen supertaggad inför det och jag kommer självklart visa er vad jag får. Jag har velat ha det i evigheter men jag jag aldrig tagit tag i det (typiskt mig). Men i måndags när jag skulle visa Sanna deras sida beställde jag det faktiskt! Så nu är jag väldigt otålig och övertaggad på att min box ska dimpa ner i lådan. 
Vardagslyx på hög nivå, tänk att få ett paket fyllt med härliga produkter varje månad! (Bara det att jag betalat men det är snart glömt) om ni blir sugna på att beställa boxen kan ni bara söka på glossybox på Google, det finns för både män och kvinnor. Bra va!

Haha Emma C i ett nötskal (love you babe)


Bilderna är från en app som heter bitstrips, den är faktiskt riktigt rolig! Man gör sig själv, hittar sina vänner och gör bilder. (Jaaa men det där lät ju verkligen jätteroligt... Hah, det är faktiskt kul så om ni har en timme eller två över kan ni ju kolla in appen!) 
Pussshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0