Ja, vad ska man säga? Jag älskar er tjejer!

Min dag började inte så bra... Först kunde jag inte välja kläder! Det gick bara inte, jag tror jag hade på mig hela garderoben innan jag var klar! Det fick bli ett par svarta jeans, en vit stickad tröja, jeansjacka och mina vita converse. Tror dock att jag kommer svettas ihjäl då det ska bli 21 grader men jag tycker att det är lite förtidigt att ha shorts i skolan och dessutom har jag jävligt vita ben.

Efter att jag valt kläder plattade jag håret och tog på lite maskara. Tror tror typ att det är första gången jag bara har lite smink i skolan haha. Sen skulle jag börja gå mot bussen som ska gå 8.47 men den kommer alltid typ 8.52 men nej inte idag... Den åkte förbi mig 8.46 och det var ingen idé att springa så nu står jag här och väntar på nästa buss som skulle kommit för några minuter sen. (Jag kommer bli sen) så jag har smsat mina tjejer och de skulle backa upp mig om läraren sa något, haha. Ni gör mina dagar! :'D

Hoppas att ni får en skön dag i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0