Fortfarande sjuk...!

Hejhej jag är som rubriken lyder fortfarande sjuk... I torsdags hade jag nästa 40 graders feber och sen blev det litelite bättre på fredagen. Nu lördag söndag är det mest halsen och hostan som är jobbig... Varje gång jag hostar blir jag helt yr! Usch fy blääää... Vill bli frisk ingen! Annars är det okej, har haft ganska mycket näsblod om någon ville veta? Haha Usch!

Just nu mår jag ändå okej. Känner mig sjuk men det går väl också snart över, går fortfarande på tabletter så jag slipper ändå det mesta utav värken. Har förstås lite i ryggen men vem får inte det om man har legat i sängen 4 dagar i sträck? För det är typ det enda jag gjort, sovit. Sen har jag kollat ganska mycket på tv/dator också så hela Pretty Little Liars är slut... Började ju kolla på det i veckan, sjukt ;)

Aja nu ska jag återgå till mitt vilande! Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0