-> City med mitt hjärta!

Hej, har inte uppdaterat på typ 3 år... Det har varit väldigt mycket med allt så jag har varit ganska ledsen och jag orkar inte förklara mer, du får väl smsa eller något om du måste veta ;)

Idag har jag varit på stan med Jossan, tänkte inte köpa så mycket men nu är det bara 47kr kvar på kontot så det gjorde jag tydligen... ;) men det var skönt att tänka på annat och få lite shopping-terapi.

Söta...

Fika uppe på kupolen.

Allt jag köpte.

Mitt vanliga torrshampoo, superbra! Finns att köpa på hårvårdsbaren för 119:-

HM:s strumpor, 80:-

Örhängen från glitter, 60:-

Örhängen från glitter, 70:-

Trosor från ginatricot, älskar de! 3 för 129:-

En snygg sommartop från bikbok, måste säga att jag älskar den och speciellt eftersom den bara kostade 99:-

Vanlig grå tjocktröja från cubus, min gamla är söndertvättad... och nu när man ska börja använda skinjacka är det både skönt och snyggt att ha en tjocktröja under! Den kostar 199:- 

Enkel ring från kicks, 60:-

Mitt vanliga puder från kicks, 85:- (ord. 100:-)

Så ser tröja ut på, jag tycker att den passar ihop med en kofta också. För det kanske är lite för kallt utan just nu i alla fall!

Tröjan.

Tröjan.

Typ en salva mot finnar.

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

fina saker! :)

Svar: Tack! ;)
Emma Vinell

2013-03-16 @ 22:16:12
URL: http://emmandens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0