Sista dagen på Öland

Hej, idag är det inget härligt väder. Det är molnigt och ganska kallt när blåsten ligger på så idag är jag bara runt stugan och tar det lugnt. Clara och jag har tittat på en film och senare ska vi troligen spela äventyrsgolf, äta ute och ta ett nattdopp. Låter det inte ganska mysigt? Nu ska jag in och hjälpa till med maten och byta om till något annat än mjukisbyxor.

På söndag kommer det troligen massa bilder här ifrån, både från stranden och djurparken. Bra va? Hoppas jag hinner, ska nämligen iväg men jag tror att jag hinner ändå!


Kommentarer
Postat av: nicole kestola

super fin blogg! :D

Svar: Tack din med! Coolt med .se hehe
Emma Vinell

2013-07-05 @ 22:25:22
URL: http://nikkki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0