Gooooodmorgon

Hola!
Igår hade jag en myskväll med Jossan! Vi åt jättegod mat som hon lagat åt oss :love: sen åt jag frukt och hon ostbågar samtidigt som vi kollade på Harry Potter! Låter det inte mysigt? :) sen gick vi och la oss vid typ 10, kommer inte ihåg när jag la mig så tidigt sist..? Men det är bra att hon håller koll på mig ;) men sen vaknade jag tyvärr runt två och så kunde jag inte somna om... Inte kul! Somnade kanske vid 4 och sen var vi tvungna att gå upp vid 7 för hon hade skola... Själv cyklade jag hem och sen dess har jag varit med bästa lillebror!

Nu blir det frukost och filmen "The switch" eller "pappa på burk" som är den svenska titeln! Har redan sett den många gången men en bra film kan man se mer än en gång, right..? Den är en mysfilm så den är bra att vakna till! Dessutom är det min sista dag på lovet så att ta en mysdag är mer än rätt! Men det är inte bara mysa på listan! Jag ska träna(om det går nu när det har kommit snö), duscha med inpackning x2 och fixa mina naglar! Tidningsnaglar ska det bli :love: så det är väl lika bra att börja!
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0