Det är dags för "lördagsgodis"

Hej alla glada och underbara! Denna dag har varit en chilldag, eller..? Har pluggat hela dagen och jag är faktiskt klar med min uppsats!!! Nästan i vilket fall, såååå skönt! Ska bara läsa den några gånger och då brukar man alltid hitta något som behöver ändras! Menmen nu är allt på rätt plats.

Kvällen har jag tillbringat men familjen, ett sällskapsspel och godis, hihi! :) Just nu sitter jag själv framför en film, den verkar helt okej! The other women heter den. Den handlar om en tjej som förlorat sitt barn i spädbarnsdöd eller vad det heter..? :( Efter filmen ska jag nog bara göra mig i ordning så jag kommer i säng skapligt! Har blivit seeeent nästan alla kvällar efter nyår och nu när skolan börjar måste man ju isäng skapligt... Apropå säng! Haha nej men hela nästa veckan ska jag bo hos Jossan. Myspys! Hennes pappa och bror är bortresta så det blir bara vi, troligen ska vi bo lite hos mig med för då slipper vi laga mat hela tiden ;) Lata som vanligt!
Puss hoppas ni haft en bra lördag!

P.s blev inte framsidan snygg!? Är faktiskt nöjd med böckerna haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0