Ziperall

Hjälp mig välja!!! pzl...
Jag ska köpa två tröjor från Ziperall jag vet att jag vill ha den här:
Jag älskar färgen och den vita detaljen, allt! Jag vill helt enkelt ha den ;)
 
Men nu kommer problemet! Jag fick ett mail för kanske 3 dagar sedan, där stod det att jag kunde ta 2 men endast betala för den ena! Superbra tänkte jag eftersom jag vill ha den rosa. Men nu har jag beslutsångest! Det finns hur många fina tröjor som helst! Det finns tröjor som man kan ha i skolan, snygga tröjor, tröjor som man kan mysa i osv. Har ändå valt ut några som det står mellan! Smaken är som baken, så alla tycker säkert olika ;)
Alla tröjor kostar mellan 500-700kr för er som ville veta (De flesta kostar 700kr) Sen är det ju frakt och så men det är ju ett bra märke, så det får kosta även om jag är fattig haha! Det är verkligen inget skit utan tvärtom, jättebra kvalitet! Jag har beställt från de förut och varit supernöjd så det ska nog inte vara några problem! Om jag lyckas välja ;)
Denna är verkligen SUPERSNYGG!!! Tyvärr finns den bara i stl L och XS... XS kan vi ju glömma och det känns inte som att den kommer sitta lika snyggt om den är för stor. Det är inte riktigt den sortens tjocktröja om ni fattar? Jag ska suga på karamellen.
Den här är också snygg men det känns som den inte är riktigt min stil. Men jag kan ju ongra mig. Om jag ska vara ärlig så känns älgarna lite som att de förstör tröjan haha ;)
 
Denna tycker jag också är jättefin men frågan är om det känns lite för collage? Men den ligger ändå bra till just nu.
 
Den här är både mys och fin! Den har små "prick- nitar" (vet inte vad det heter) men den inte helt mys utan man kan ha den till skola och så, det kan man ju med alla men ändå.
Denna är också fin. Den har mycket detaljer som jag gillar men det är färgen som jag är lite osäker på... Brunt? Beige? Snygg men nja jag undrar hur den skulle se ut på mig!
En mörkblå vanlig med dragkedja över huvudet. Jag älskar mörkblå, det är min favorit färg men hmmm undrar vilken jag gillar mest... det var svårt att bara välja ut dessa... haha beslutsångest!
 
HJÄLP!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0