New In

Då sitter jag på tåget igen då! Standard att jag passar på att blogga då för om jag kollar ut mår jag illa och vad ska man annars göra? Titta ner på golvet? Naae! Allt går så fort när man tittar ut och om man inte har ätit heller, hela magen vänds ut och in... Inga fler detaljer nu! Men jag tänkte göra ett litet inlägg om vad jag köpt eller "new in" som alla säger!

I tisdags tror jag? Köpte jag denna tröja på stadium, 349:-

Igår hittade jag lite reagrejer på bikbok. Mys byxor och ett sommarlinne med öppen rygg 100:-


Igår beställde jag också två tröjor från ziperall! Ingen som läser min blogg regelbundet kan ha missat det! Längtar sååå mycket efter de nu hihi! Den rosa kostar 499:- och den vita kostar 699:- + 89:- frakt + faktura frakt 19:- men just nu har de rabatt så det gäller att passa på!


Det var det! Nu ska jag hem, äta, plugga, sova, döööö...
P.s bilder från dagen!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0