Hej mitt vinterland...

Asså usch för vädret! Det har snöat blötsnö hela dagen... I vanliga fall älskar jag snö men idag var det inte min bästa "snödag" Dagen började med ett studiebesök på sjukhuset, kul men lite obehagligt va det. Efter det var hade vi egetarbete så klassen bad mig smsa vår svensklärare och vi kunde faktiskt skjuta fram lektionen, så vi slutade halv 2 istället för lite i 4.

Tyvärr kunde jag inte åka hem direkt... Tåget hade precis gott så jag var tvungen att vänta + att ingen kunde hämta mig så när jag väl var framme fick jag gå från tågstationen hem till pappas tjejs föräldrar. Men det var trevligt när jag väl kom dit, innan kändes det sådär... Gå i värsta snöstormen utan att det var plogat med en tung väska! Det finns bättre saker. Men det var värt det för jag fick mellis och varma nybakade vaniljbullar, åååh!

Nu kom jag precis hem! Lite sent kanske kl är liksom halv 7. Ska försöka plugga lite innan jag blir för trött, men jag har planerat andra grejer också. Jag ska titta på "familjen annorlunda" eftersom jag missade det i måndags och så ska jag beställa 2 av tröjorna som ja la ut igår :) jag hade även tänkt att jag skulle ägna ett inlägg till det jag har köpt den senaste tiden, men det tror jag att vi tar imorgon!
Pusss
P.s bild på bushunden som gjorde att jag nästan slog ihjäl mig! Haha hon drog mig kanske 1 meter på mina hälar så jag låg nästan ner men det var som tur en som kunde fånga mig! Döööö obehagligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0