Grammy- bildbomb

Hejhej, va det någon som såg på grammy? Jag kollade på olika delar och bilder från det i alla fall och jag vill bara säga klänningarna!!! omg...Såå snygga och sminkningarna, smyckena.. Allt helt enkelt! Klockrent, gud så snyggt jag har en solklar vinnare på allt det! Rihanna.
 
Hon hade en jättefin röd klänning, den är lika fin bakifrån som framifrån eftersom den har en väldigt speciell rygg (man kan se lite på bild nr: 4) snyggt hängande släp och både naglar och läppar är i samma färg. Väldigt stilrent och vackert.   
 
Några andra som också hade väldigt snygga outfits var JLo eller Jennifer Lopez för er som inte förstod och Taylor Swift.
 
Väldigt stilrent precis som Rihanna samtidigt som hon visar mycket ben men ändå på ett icke sexigt sätt eftersom det är så mycket tyg på armen ovan. Snyggt.
 
Sen har vi Taylor som bar flera kläningar under kvällen. Båda var väldigt fina måste jag säga. Ljusa färger med sotad bick också super snyggt! Men varken JLo eller Taylor slår Rihanna, skulle dö för hennes klänning!
 
 
 Hoppas alla har det bra! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0