Depphumör...

Hej idag är allt bara skit... Eller den började ganska bra, inte dåligt i alla fall. Sen hände det en grej som fick mig tänka och då började ja må dåligt. Inte så kul när man är med kompisarna och klassen, men jag tror många blev lite deppiga men jag relaterade dessutom till flera andra saker så ja allt blev skit helt enkelt... Och mitt i allt ska man få ett dåligt resultat i engelskan, jag suger på grammatik men egentligen brydde jag mig inte hade värre saker i huvudet. Det var mer att det gärna skulle kunnat få vara bra så jag blev lite glad istället, men nej tydligen inte! Jag får helt enkelt träna mer annars klarar jag nog inte engelskan... Men i alla fall det är ju ingen riktig "dagbok" så nu ska jag inte skriva mer sånt... Det får jag ta men min älskling (Jossan) ikväll. Har faktiskt en överraskning till henne, snäll som man är. Men vi båda jag mycket att tänka på men vi döljer det bakom leendet! Det löser dig alltid med ...........! Sen ska jag nog lyssna på lite glad musik så jag blir glad, eller så kör jag på depp där med så kan gråta av mig lite vi får se! Men imorgon är det en ny dag så ska försöka hålla glada miner!
Pussss

(Roligt inlägg... + symboliserande bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0