New in- Nelly.com & Glossybox

Från nelly.com har jag köpt:
En tröja från Jacqueline de yong för 129:-
Perfekt vardagströja till ett par svartajeans.
 
En nyårs- och julklänning från oneness. Satt inte helt perfa men nästan så den kommer bli super!
Den kostar 399:-
 
Sedan har jag även fått månadens glossybox (den tidigare var specialbeställd)
Orkar inte ta ensamma bilder på dessa produkter.
Det första jag fick var en volymkräm till håret från d:fi, ska testa den någon dag. Inte för att jag behöver volym men ändå. Sedan fick jag ett par lösögonfransar från Ardell, de är tydligen värdens mest köpta så de är säkert bra. Nästa produkt var en maskara från it's so b!g, den var helt okej. Sedan var det ett blodrött nagellack från Nails inc London, superhärlig färg. Love it! Den sista produkten var en lip och eye lift från Renu, den ska tydligen ta bort mörka ringar och så.
 
I allmänt är jag ganska nöjd med denna boxen med, inte lika nöjd som med den förra men den kostade ju mer så det är ju inte så konstigt. Dessutom fick jag två värdecheckar på d:fi produkter, niceee.
 
Pussss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0