Läkerol is the shit

Hittade massor av bilder i min dator kan jag ju säga... och även om de inte är snygga så bjuder jag på de! (Sanna och Emma C får också bjuda på en del, hehe...) Allt för er...
 
Men i alla fall, läkerol is the shit! Det är riktiga grejer ska ni veta! Igår skulle jag köpa de nya läkerolen (de som är med på den första bilden) men jag skulle köpa de i lakritssmak istället för de som är på bilden. Men tror ni att de fanns eller? Nej, de var slut och jag blev svinsur... men det blev två vanliga läkerolpaket (salvi) så de fick duga så länge. Men imorgon är det jag som ska gå på upptäcktsfärd!  
Men det var inte det jag skulle komma till så skit i det nu! Det packetet som jag håller i på bilden luktade så sjuk gott att jag och Sanna helt ärligt funderar på att skicka in det som ett förslag till parfym! Halleluja!
 
TOPMODEL NÄSTAAAAA! ->
HEJ JAG HETER EMMA OCH JAG TÄNKTE ER VISA MITT RIKTIGA JAG! HALLELÅ...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0