Hej och förlåt!

NU JÄVLAR! Haha nej men slut på tråk- inlägg! Jag kommer såklart fortsätta med "vad jag gjort under dagen- inlägg" Men inte baaara sådana inlägg!
 
VARIATION FÖRNÖJER, RIGHT?
 
Nu då? Ja det är lördag och jag har pluggat och pluggat hela dagen. Jag har läst en bok och svarat på frågor till den, Såååå skönt att jag äntligen är klar med den (lättad)
Egentligen skulle jag gjort en analys i svenskan men den gör jag imorgon istället för idag orkar jag inte mer + att det börjar lukta pizza så jag ska nog släpa mig ner för att ta en tugga!
Efter maten blir det troligen Fångarna på fortet och CHOKLAD! Som jag har längtat, har nämligen varit fattig den senaste veckan (I'm still) men jag lånade pengar av pappsen så jag skulle kunna köpa min choklad! Jag har ju som många vet ett starkt godisberoende och utan godis är jag inte mig själv. Men trots det har jag sagt att jag ska bli av med det en gång för alla... och tyvärr måste jag ta till med drastiska metoder! Det blir morötter och tandkräm i skåpet nu mera!
Morötterna funkar som "istället för godis" och tandkrämen finns där för att lindra "suget" För alla vet väl hur äckligt allt smakar efter man har borstat tänderna? USCH! Så då kommer jag helt enkelt inte vara lika sugen.
 
Nu jävlar ska jag vara snällare mot min kropp och tro mig när jag säger att jag har försökt! Det går bara inte... Jag mår jättedåligt utan mitt socker så nej nu sätter jag ner foten och ska verkligen kämpa och i värsta fall ska jag kämpa in i döden! Haha... nej men jag ska försöka och helst, men bara helst, utan undantag!
Aja nu kurrar magen och jag har ont i nacken så ja det var allt för mig.
Pussshej!
 
Denna låt får mig på bra humör när jag är lite nere och passar utmärkt en solig lördag som denna!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0