Fullt upp!

Dagen har varit fullproppad! Började ganska dåligt med att jag halkade på grund av att vi har byggarbetare som lägger om taket och därför har vi en byggställning precis utanför dörren. Och ni kan ju tänka er mig stressad för att jag var sen till bussen och sen måste jag klättra fram till vägen... Ajajaj! Faceplant framför alla byggarbetare + en skadad hand... pinsamt! Sen tappade jag mitt örhänge på vägen till bussen och hittade aldrig ploppen, tår i ögat... Bra start på dagen!

Sen åkte jag till skolan med Sanna och Agnes för att ha lovmatte, mycket skratt! Haha, allt var roligt och vissa lärare asså... Haha.

Planerna för dagen fortsatte och jag träffade Jossan för att sedan åka ut till Friskis i Ingelsta. Vi köttade i över 2 timmar med blandade övningar bland annat så sprang vi 3km sen körde vi mage, ben, armar ja allt helt enkelt! Så imorgon kommer jag ha sjukt mycket träningsvärk...

När vi hade gymmat klart hämtade jossans pappa oss och vi åkte till Citygross för att handla och jag sprang omkring som en liten kanin (fast kaniner hoppar ju men ändå..) Jossan letade efter mig jag efter henne och när vi äntligen hittade varandra var hennes pappa borta... Kaos! Men det löste sig, jag köpte lite till grejer mamma och till mig också såklart läkerol, ett äpple som jag tappat bort...?! (Were are you?) Köpte även choklad som alltid och läppsyl eftersom Munde åt upp mitt haha, jäkla unge! Sen hände det inte något mer. Åkte hem. Åt mat tittade på tv och duschade, sååå spännande precis som resten av dagen...!

Nu ska jag ofixa mig, kissa, krypa ner och ja det var den dagen! Imorgon ska jag till skolan precis som idag, sen vet jag inte vad som händer? I don't know!?!?!? Nääää nu rinner det snart över, time to run, aaaaaa. Hejdåååå alla fina och rara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0