Sista dagen på "halva" praktiken

Idag var det sista dagen på ena halvan av praktiken, Skönt! Bara 3 veckor i hemtjänsten kvar... Saknar konstigt nog skolan, lärarna och framförallt kompisarna! När jag kom hem tog jag en powerwalk, duscha och plugga... Är ganska så nervös inför nationella i engelska! Men som sagt jag gör så gott jag kan. Efter det gick jag ut för att prata med Jossan. Men det var ganska kallt så vi gick in, målade naglarna och beställde biljetter till BREAKING DAWN PART 2! Tagga! Älskar twilight filmerna sååå mycket.

Just nu kollar jag på "berg flyttar in", efter det ska jag hänga upp tvätten och sen ska jag gå och lägga mig!
Godnatt sovgott, bjuder på en bild på mina tänder! Ingen tandställning :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0