Om jag inte somnar snart hinner jag inte ens somna!

Nu väntar sängen efter en långdag! Har äntligen tagit de där proverna som jag skulle! Hoppas den där läkarjäven blir glad nu.. Haha! När vi var på vårdcentralen hitta vi även en spontan sjuksköterska (som även varit min mammas arbetskamrat) så hon gav mig gardasil! Så nu har jag äntligen tagit den första sprutan. Gjorde inte alls ont visst det sved och så men som jag precis sa till min syster som tyckte den gjorde jätteont... Tänk på de barn som blir omskurna! Jag tror inte att de skulle klaga på en liten spruta!

Imorgon ska jag upp tidigt för att åka till skolan vara med på en frivillig lektion (behöver lite hjälp) och sen till praktiken! Blir en jättejätte långdag... Slutar halv 10, oh shit... Så nu måste jag verkligen sova! Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0