Youtube is my life

TJAAAAAAAAAFAN! (WTF)
Jaja, hej! Tänkte skriva om min dag men det ar inte hänt typ något så jag orkar inte skriva så mycket för det kommer ändå inte vara kul att läsa...! Men lite kort, jag kan till och med skriva det i punktform ;)
  • Vaknade, 05:30
  • Fixa smink/hår, 05:45
  • Tåget, 06:58
  • Skolan startar, 08:10
  • Sitter bara och snackar...
  • Julfika med klassen, 10:00
  • Is-tid (Vad vi behöver jobba med, det fick bli svenska), 10:30
  • Vandring mot staden, 11:40
  • Plocka godis :D , 11:50
  • Julklapps shopping (mini), 12:15
  • Glass/Mat på MC, 12:30
  • ICA, 13:00
  • Tåget, 13:36
  • Hemma, 14:30

Sen har jag kollat videos till typ NU, min hobby! Döö skoj, om man gillar sånt? Lägger några nedanför! Mina favoriter är William Spets, Zara Larsson och Clara Henry men jag får se vad jag lägger upp :D

Nu ska jag städa rummet på 30 min, lycka till..! Det kommer snarare ta 2 tim... Jag ska städa hela rummet från topp till tå (golv) + mitt badrum! Men skönare att få det gjort så kan jag ta det lugnt imorgon innan det blir julbak så det står härliga till!!! Ska se om jag kan hitta någon rolig film också, kanske kan tipsa om lite filmer någon dag i mitt liv också?! Men nu ska jag ta och lyfta min feta rumpa (fast jag har ju ingen... :( ) och börja städa!

HEJRÅÅÅÅÅ

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0