Min jul

Nuuuu tänkte jag lägga ut lite bilder från mina "julnar" (wtf) först kommer bilder på min jul hos mamma, sen hos pappa och tillslut alla fina klappar! Jag hoppas att de kommer i ordning för bloggappen har tendens till att blanda ihop alla bilder... Men det märker vi, jag kan ju fixa och trixa ihop det på datorn också!

Bilderna är kanske inte de bästa men jag föredrar det mörkt och mysigt på julen så det är därför!

Ojjjjj jag har inte en enda bild på tomten..? De ligger säkert på min kamera... Orkar inte lägga in bilderna nu så ni får nöja er med dessa!

 

Hos mamma hade jag en svart ullklänning med ett par frå strumpbyxor, kanske inte så jättefint men döööskönt! (fin spegel)

Gav Munde en poliströja och lite polisgrejer b.la. en pistol! Så akta er!

På tåget mot pappa! Jag och min syrra fick stå för att det inte fanns några platser...

Världens finaste Frasse! Han är min farmors gamla hund, men när hon dog adopterade några i Zandras (pappas tjej) släkt honom så vi får fortfarande träffa honom :)

JAG HAR SLIPPS :D

Detta hade jag på mig hos pappa, en kortärmad skjorta med en veckad kjol + strumbyxor som jag han ta sönder innan jag tog bilden... sen bara lite silversmycken, ring, armband och örhängen :)

 

NU TILL KLAPPARNA

l

l

l

 V

Massa hudgrejer typ body lotion, tvål och ansiktsmask ;) Alltid bra att ha!

Detta set fick jag av mamma :D Mina ansiktskrämer var nästan slut så det var döbra!

Sen fick jag två pyjamasar :) myspys, de var båda lite stora i byxorna men nu efter all julmat tror jag de kommer passa perfect! ;)

Två jättefina kuddar ! (p.s har en förkärlek till USA för jag ska nämligen bli hollywoodfru ;) , brukar faktiskt måla mina naglar i deras flagga, har en blid HÄÄÄR om ni vill se)

BIGMAMA, kl. vet inte om jag ska byta till en ännu större ;)

Ett superduper fint skal som jag har velat ha skitlänge :D

En jättefin tröja som tyvärr var förliten så den måste jag byta till en större eller något annat :(

EN ICURLE :D Så nu har jag två ;) En hos mamma och en hos pappa :D

Money ;)

Hoppas ni också är nöjda med era klappar?! :D

Puss Från Emma! :*


Kommentarer
Postat av: Linnea

OMG, snälla kan du inte lägga ut en video när du gör dina naglar såååååå fina och coola! :D SNÄLLA SNÄLLA

Svar: Tack så mycket! Ja kan inte lova något men jag säger definitivt kanske, till skolstart kanske ;)
Emma Vinell

2012-12-26 @ 15:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0