Harry Potter med nagellack O.o HAHA

Hola!!! Orkar inte skrivs så mycket... Hehe, idag har jag varit på stan hela dagen! Först med Jossan och sen med Agnes. Skitkul! Hittade inte så mycket på rean för allt snyggt fanns bara i XL... Men jag hittade några nagellack (3st för 105kr) och några smycken (274kr) :) sen hittade jag lite till ordinarie pris, 2 par jeans (800kr), deo (40kr), nagelfil (30kr) och en halsduk (150). Lägger upp bilder!

Nu sitter jag och tittar på Harry Potter samtidigt som jag målar mina naglar inför imorgon! Det fick bli det grönblå nagellacket ;) det blir nog bra! Frågan är bara vad jag ska ha på mig?!?! Haha jag är inte som vissa andra som bestämde sig i typ januari förra året ;) men jag ska ju inte iväg på fest utan mina fina vänner kommer hit istället! Mysigt! Nu ska jag fortsätta kolla för "ni vet vem" är på väg mot Harry :O gaaaaaaaaa!!!


Kommentarer
Postat av: Julia

Tävla om att bli veckans blogg inför 600 läsare! :)

Svar: Kanskedetkanske ;)
Emma Vinell

2012-12-31 @ 10:08:38
URL: http://juuzza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0