@Det sena tufftuff tåget...

Hej, som rubriken lyder så sitter jag på tåget mot skolan. Det kom 5 min sent, så det är ingen fara men nu åker vi tydligen i "begränsad hastighet p.g.a. Fordonsfel... Jag orkar inte! Men så länge jag kommer i tid till skolan så är det lugnt!

Igår var det första dagen i skolan och det var jätteroligt att träffa alla igen! Vi gick en "vanlig dag" men den blev inte så "vanlig dag". Först hade vi matte men vi satt bara och fika för att vår mattelärare ska vara pappaledig. Sen fortsatte vi med idrott, vi fick göra vad vi ville och det slutade med att vi låg på tjockmattan och snacka! Har inte skrattat så mycket på länge, det kan bero på att jag var lite övertrött också men ändå! Etter idrotten hade vi engelska som jag och några till fick ledigt på. De andra skulle ha muntliga nationellaprov och det hade jag redan gjort. Apropå NP, idag ska vi få reda på resultaten... Det kommer kännas super nervöst... Om jag skulle chansa tror jag inte att det gick så bra... Det är i vilket fall vad min magkänsla säger :( Istället för engelska gick vi bort till huset där vi har historia, vi satt bara och snacka och fika. Sedan på historialektionen kollade vi på hur världen har sett ut! Jättekul... Vi skulle egentligen fått reda på vad vi fick på prover vi skrev för typ 7 veckor sedan! Men han hade glömt de hemma så vi ska få reda på det idag. Bättre sent än aldrig ;) När vi slutat tog jag hand om Albin för han var med pappa och hälsade på i skolan. Men pappa skulle ha ett möte så då ville han att jag skulle ta honom så Albin och jag gick omkring på skolan ;) Alla trodde säkert att han var min ;) lite pinsamt var det ändå! Sen åkte vi hem och vi var hemma vid 7 kanske... Sen satte jag mig och plugga till provet på onsdag! (Börja igår) det kommer inte gå bra..

Hör kanske av mig lite senare, pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0