Data jävel...

Efter att ha skrivit kommande stycket bestämde jag mig för att skriva detta: Hej kära bloggläsare! För West (vadå West?!?!?!? Störda mobil!!!!!) eran egen säkerhet (wtf) eget humör* bör ni inte läsa kommande stycke utan istället hoppa direkt till nästa! (Nu när jag är klar kan jag bekräfta att det är lika bra att skita i hela inlägget! Sluta läsa här...)

Sorry för rubriken men snart känner jag att datorn åker ut genom fönstret... Internet funkar inte så varannan minut måste jag fixa med det... Sen så laggar den söndeeeer... Så jag har varit tvungen att starta om skiten flera gånger... Åååååå, kom och döda mig någon!

Är det någon som vet vad som hände med inlägget? Jag behövde avreagera mig lite.. O.o (sötis gubbe) för er som läste allt trots min varning redan vet... Datorn är dum i hela huvudet! VAD SNACKAR JAG OM?!?! DATORER HAR VÄL INGET HUVUD!!! Ååååå mitt liv... Nu går jag och dör...

R.I.P Emma Vinell som dog när hon fastade i datorn som var på väg ut genom fönstret...

Jag gör det igen... Herregud!!!
Hejdååååå


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha vafaan Emma!? :D

Svar: Ja eller hur! :O
Emma Vinell

2012-12-26 @ 23:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0