@brumbrumbilen

Hello, nu sitter jag i bilen på väg hem till mamma! Bion, Sune i Grekland, tog precis slut. Den var faktiskt ganska bra, rolig var den i vilket fall! Haha, jag skratta till en gång och det kändes som att alla kolla på mig... Bara för att ingen annan har humor ;)

Nu ska jag hem och se om jag kan hitta någon mysig film! Är skapligt trött, sov ganska dåligt inatt för jag kollade ju på Maria Wern- inte ens det förflutna igår natt. Efter filmen hoppade jag ner i sängen på en gång och låg med mobilen i kanske en timme, sen somnade jag. Sedan runt 4 vaknade jag av någon anledning.. Sen kunde jag inte somna om ;) tänkte på filmen. När jag såg den tyckte jag inte att den var så läskig, visst obehaglig var den men jag har sett värre, haha!

Nu ska jag kolla ut på vägen innan jag börjar må dåligt... Sätter på lite bra musik i lurarna också så blir det superbraaa :D förutom att jag sitter längst bak... Vi har en bil med 7 platser och om man sitter där jag sitter har man varken plats för bena eller rumpan! Eller okej! Rumpan får plats men det är inte så skönt..

Finfina bilder från dagen haha, pusss från Emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0